[ meta ] [ 1990 / am / h / s / sp ] [ ukko ]

/am/ - Anime and Paper Anime

:nauseated_face:
Name
Email
Subject
Comment
File
:
Password (For file deletion.)

File: 1543184808805.jpg (656.22 KB, 1139x1600, 0355-015.jpg)

 No.229

So i finished Berserk a few days ago, and i was looking for another one to start. I start konosuba, at first since i liked the anime and wanna know what happened next, but it fuckin sucked?. like it had really choppy flow. i guess the anime and manga were based off the LN, so maybe i'll have to read a LN now
so then i started one punch and its just as good, if not better than the anime
the jokes are perfect for that kinda format

 No.230

File: 1543191887779.jpg (481.82 KB, 1587x2280, gdnks53e9xdz.jpg)

only thing I can think to recommend is Vagabond. Art's great, but in the same but much worse boat than Berserk in that it's been on hiatus forever now, and unlike Berserk it's not even sporadically released the guy is just not working on it at all.

 No.231

damn.. one punch was really good up until like, halfwayish? then it sorta got an actual storyline and its not focusing on Saitama or the humor, its just like a regular actiony kinda thing. not its strong point. gettin bored

 No.232

>>231
original or the re(dux)?

 No.233

File: 1543250550451.jpg (87 KB, 600x848, 0093-010.jpg)

did it still look crappy or did it look good?

 No.234

>>232
the professional one

 No.235

File: 1543883099928.png (58.65 KB, 493x474, p0tz0gefHu1uhg7uco1_500.png)

Read Made in Abyss, is pretty good.

 No.236

>>235
i hate the style to the point that i refuse to watch or read it

 No.237

>>236
Understandable.

 No.238

File: 1543983550530.jpg (56.56 KB, 300x450, oc.7iTEt5JP.jpg)

Clockwork Planet (just started Vol. 3) seems promising so far Why is terrorism so casually mentioned in it?

 No.239

File: 1543992080219.jpg (218.5 KB, 1034x636, Img000009.jpg)

>>237
I like how there's this dichotomous style to it as they get deeper into the abyss.
The main characters' designs being super cutesy turned me off initially too but the anime was pretty well received so I checked the manga out. Are you talking about the art style specifically or more the character design?

 No.240

>>239
character design. really, really hate it. hate it hate it. i know it has some mature themes, but i can't get over it.

 No.241

>>238
idk why, but i read this post probably 2 or 3 times and even looked at the picture, and i thought it said clockwork orange
wtf is wrong iwth me

 No.242

File: 1543997495447.jpg (384.85 KB, 1265x1826, 0a426162c8b641d98dc3258015….jpg)

I've been re-reading some CR H-Doujins

 No.243

>>242
can someone please explain to me what im lookin at here???

 No.244

>>243
CR means chinky raccoon

 No.245

>>244
uhhh
no it doesn't sweety
it means cheeky racoon

 No.246

>>245
cunnilingus raccoon

 No.247

>>241
I can get why you may have done that



[Return][Go to top] [Catalog] [Post a Reply]
Delete Post [ ]
[ meta ] [ 1990 / am / h / s / sp ] [ ukko ]